Saturday, August 18, 2012

Bad News : Al-Fatihah

Assalamualaikum lovelies B2B dan silent readers ;)

***


Al fatihah kepada my MUA plus designer baju sanding ku. Terkezut gila bila my schoolmate, Nadiah wassap petang tadi (dia pun ambil khidmat Zul jugak). Dia cakap Zul dah meninggal dunia. Aku pulak tau lambat. Then selepas diselidik, her mom called Redzuan dan tanya sebab pe. Redz cakap meninggal sebab sesak nafas. Tapi aku jugak SMS LyanaMK, yana cakap dulu kedai Zul macam pernah ada orang buat dan Zul memang selalu sakit. Patutlah last sekali  (lepas sewa Veil untuk bertandang), aku tengok makin cengkung dia tapi Zul cakap dia tak sihat, demam. Mungkinkah itu petunjuk? ;'(


Sesungguhnya arwah sangat berbakat, baik, kreatif. Kalau tak, takdela semua dok puji makeup aku dan baju sanding itu. Aku memang tak pernah ada masalah dengan Zul. Alhamdulillah eveything went smooth. Tapi nak buat camne, dapat pulak berita buruk sebegini. Lagi2 di bulan baik, bulan Ramadhan. Semoga arwah ditempatkan dikalangan orang yang beriman. Amin..






Daripada Nya kita datang, kepadaNya kita kembali. Al - fatihah buat arwah Zulkifli Bin Sulaiman.


 

7 comments:

Sila tinggalkan tapak kaki anda di sini(^^,)