Sunday, May 13, 2012

Saya Tercabut Pinggang Kerna Ini

Assalamualaikum lovelies B2B dan silent readers ;)

***

Siapa ingat angan-angan saya nak DIY basket untuk my girlsssssss? Tak ingat ke? Sampai hati shroooot.

 Haritu lah, ade buat entry ni.


Ehem.


Siap kesemua 4 bakul ^_^


Akhirnya saya berjaya juga nak DIY basket ni. Takdelah sama 100% pun macam yang aku nak tu. Ikut suka aku je, hantam sajalah haha.

Ok takleh cakap banyak. Dah kena bersiap. Nak pergi berjalan-jalan. Nak beli side table dekat Ikea. Nak pergi rumah rakan-rakan baik hantar kad kahwin. ^_^

Bye. Selamat berhujung minggu.

 

12 comments:

  1. rajin nye zimie...mujur la tak tercabut betul2 pinggang tu..hehehe

    ReplyDelete
  2. Zimie, cantiknya!
    Ni bunga tissue paper tu ke?
    Dah boleh buat bunga untuk hantaran dah.
    Cantik banget!

    ReplyDelete
  3. Rajinnye bakal Puan Zimie ni...
    Comel pulak tu bakul2 tu.. ^_^

    ReplyDelete
  4. nia~hehe hampir!!

    ika~haah tissue paper tuh la.alamak bunga utk hantaran ek?tak terpikir pulak haha sebab ni buat just utk hiasan.

    Miss & Mr. W~thanks dear ;))

    hana~terpaksa merajinkan diri lah puan hana.hehe

    ReplyDelete
  5. hoho.....canteknye bakul tuuu.....
    bg idea utk decorate bakul baby nanti...kih3...
    *gediks: bakul baby pon nak deco..haha

    ReplyDelete
  6. cik suriz, Mr & Mrs Sallehudin, as~ tq dear :)

    lijah~tq mommy lijah hehe bakul tak cantik, tu pasal kena deco :p

    ReplyDelete
  7. comeinya zimie...nice job!! =)

    ReplyDelete

Sila tinggalkan tapak kaki anda di sini(^^,)