Saturday, November 5, 2011

Saya Masih Bernyawa

Assalamualaikum lovelies B2B dan silent readers ;)

***

Saya ada BANYAK benda nak update tapi saya kekangan masa, kekeringan idea (nak menaip) eh ni bukan menaip ke??? dan wang ringgit (yang ni takde kene mengena kot)

Nanti saya dah berjumpa dengan idea, saya update keh. Oh btw, kepada b2b bloggers dan silent reader, saya masih wujud dan masih hidup. Hello hello semua! Alhamdulillah saya masih sihat sentiasa dan berada di dalam limpah kurniaNya. Cuma saya berjiwa kacau sejak akhir-akhir ni. Penangan PMS? Bukan. Penangan anak dalam kandungan? Pun bukan sebab belum kahwin. Kalau perut buncit tu maybe ada.

Di kesempatan ini (wah dah macam ucapan raya), saya just nak ucapkan terima kasih kepada Lijah yang sudi bagi hadiah pada saya. Saya memang terlebih sudi nak ambil hadiah tempat pertama contest “My Dream Veil Contest by Non-Cinderella Story” tu. Siapa taknak hadiah oii?? Keskeskes. Nak nagesss bila tengok tau (Over kan). Syukur nikmat kepada Allah sangat2 sebab bagi rezeki FREE VEIL untuk saya. Rasa macam banyak lagi contest best2. Rezeki kahwin agaknya. :') Apa pun semoga murah rezeki Lijah dan Cekmat ye!! :))

Lastly, nak ucapakan SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA kepada semua ya. Esok untuk raya kami di rumah (tak balik kampung) akan masak sup tulang, hati lembu dan limpa (kata ayahanda dan bonda lah). Yeyeye.

Babai take care semua. Nantikan entry seterusnya (lepas raya mungkin). 

 

10 comments:

  1. Congrats Zimie sbb menang contest veil tue.. xsabar nk tgk veil idaman zimie.. btw selamat ari raya aidiladha.. =)

    ReplyDelete
  2. lieza~thanks lieza.hehe bole2 tapi biasa je kot tak sehebat b2b lain :p

    izan~thank u :)

    ReplyDelete
  3. tahniah zimie... tak sabar nak tengok kecantikan veil itu!!

    ReplyDelete
  4. congrats zimi..slamat hari raya!! >_<

    ReplyDelete
  5. arghhhh..napa aku xkreatif mcm ko.hehehe..congrats babe!sila meroyan pada bakal tunang.bukan apa persiapan selepas kawin.agaggagaga.ok aku gurau je.

    ReplyDelete
  6. dhiera~thanks dear.insyaAllah coming soon ye!

    tqah~thanks tqah.selamat raya jugak:)

    dba~haha biasa jela.belajar from kina(bahaha yopo je) hah meroyan dengan bakal tunang?ala dia jauh susah la babe.sobsss

    ReplyDelete
  7. syoknye dpt free veil..nk jgk=P..congrate dear..

    ReplyDelete
  8. syoknye dpt free veil..nk jgk=P..congrate dear.

    ReplyDelete
  9. fazlien~hihih thanks dear.rezeki dear.nanti pasni u pulak.tunggu je :)

    ReplyDelete

Sila tinggalkan tapak kaki anda di sini(^^,)