Monday, October 31, 2011

My Dream Veil Contest by Non-Cinderella Story

Assalamualaikum lovelies B2B dan silent readers ;)

***


Harini last day CONTEST VEIL Lijah tu. Nguhuhu okla tanpa membuang masa kita terus ke syarat-syaratnya. 

Syarat-syaratnya: 
1. Terbuka kepada semua pengikut blog Non-Cinderella Story. Bagi yg berminat untuk menyertai pertandingan, sila ikuti blog.
2. Buat satu entry bertajuk “My Dream Veil Contest by Non-Cinderella Story”. Sticky entry amat digalakkan.
3. Terangkan dan huraikan veil idaman anda dengan terperinci (Potongan, Panjang, Ton Warna, Jenis dsb). Tertakluk kepada satu veil sahaja dan veil bukan potongan “long trailing veil”.
4. “Link” entry tersebut dengan blog ini.
5. “Tag” 3 org pengikut anda dan maklumkan mereka mengenai pertandingan ini.
6. Tinggalkan link entri tersebut pada kotak komen entri ini.

Pemenang akan dipilih berdasarkan syarat-syarat berikut: 
1. Entri paling kreatif, berinspirasi dan terperinci.
2. Realistik sesuai dengan “tagline non-cinderella story”. Maksudnya, janganlah veil impian anda tu ala-ala veil puteri dari kayangan dipenuhi batu permata dsb….(^^)
3. Tarikh tutup pertandingan ialah pada 31 Oktober 2011. Pemenang akan diumumkan dalam tempoh seminggu dari tarikh tutup pertandingan.
4. Hadiah akan diberikan dalam tempoh sebulan selepas pemenang diumumkan selewat-lewatnya 2/12/11. Kenapa sebulan?? Saya perlu masa untuk buat veil tersebut...(^^)


Hadiah Pertama: “Your Dream Veil” (veil as per request by the winner)
Hadiah Kedua: Veil jugak – yg ni ikut budi bicara saya nak buat veil yg cane.
Hadiah Ketiga: Sama mcm hadiah veil kedua…hehe
**Warna veil bagi hadiah kedua dan ketiga adalah mengikut kehendak pemenang.

***************************************

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh dan selamat sejahtera.

Saya melahirkan rasa bersyukur ke hadrat Allah kepada b2b, bloggers dan silent readers yang sudi untuk hadir menonton slide presentation saya yang dianjurkan oleh blog Lijah iaitu “My Dream Veil Contest by Non-Cinderella Story”. Saya amat mengalu-alukan Yang Berhormat Dato’ Lijah, Tuan Tanah Blog Non Cinderella Story yang dapat bersama-sama dengan kita pada hari ini. Di sebalik kesibukan tugas, YB. Dato’ Lijah dapat juga mencuri masa untuk hadir *Hai Lijah. Lambai2 tangan* : D

Suka untuk saya memberi sedikit info bahawa saya mengimpikan Veil ini dipakai semasa majlis pernikahan kerana saya masih belum mempunyai Veil yang 'sempurna'. Ayuh tanpa melengahkan masa lagi, mari saya persembahkan slide presentation saya ini. Kepada anda semua (ya and yang tengah tengok tu), sila klik PLAY di bahagian bawah kaunter slide ini.



Nak lagi meriah dan tumbesaran yang hebat, boleh klik link ni. {LINK}

Diharap dengan idea dan impian saya ini, suka untuk saya menyatakan bahawa saya amat berbesar hati kiranya YB. Dato’ Lijah dapat memberi peluang untuk saya merealisasikan “My Dream Veil Contest by Non-Cinderella Story”. Akhir kata, saya mengucapkan ribuan terima kasih sekali lagi kepada YB. Dato’ Lijah yang sudi menganjurkan pertandingan yang sangat bermakna kepada bakal pengantin yang mengimpikan kecantikan dan kesempurnaan semasa majlis perkahwinan. Sekian. Wabillahi taufiq wal hidayah asm. Wrbh. Terima kasih.

***************************************

Saya mahu tag 3 orang ini.


**Maaf banget korangggg kerana baru tag. Harini dah LAST DAY. Ini lah dia kerja last minute. Huhu


Ok itu sahaja entry saya pada hari ini. Babai.

 

19 comments:

  1. olololo ririck..comell tok ririck..asek senyum je..hihik..all the best zimie.. even i xdpt msuk contest pun..xde mse nk mengarang..hehek.. gdluck ok!! cite yg dikarang yg sgt menarik dan bt sy ketawa :)

    ReplyDelete
  2. sf~tula keje dia asyik senyum.hahah thanks dear.glad u like it.heh sempat lagi kot.malam ni karang la syg :p

    ReplyDelete
  3. hehe..best..best siap ade slide show. gd luck ye :)

    ReplyDelete
  4. kina~welcome kina :))

    lyana~thanks lyana.slideshow presentation :p

    ReplyDelete
  5. good luck dear.. kreatif siap guna slide show lagi.

    salam perkenalan!

    ReplyDelete
  6. ye la.. kreatif la zimie ni... good luck

    ReplyDelete
  7. hye zimie.
    saya atikah dari subang jaya.blog u mmg bagus cuma tulah..u ada x contact no yg dewan pkns kelana jaya tu memandangkan u ada request jugak before this..saya mmg blank sgt..search mcm apa, xdpt.mcm u kata kene pergi sana n jumpa but saya xberpeluang n xdpt curi masa lgsung sbb kerja..tlg saya boleh zimie? kalau xada xapa..tp u ada list tuk dewan yg muat 1000 org mcm tu area sini2?

    ReplyDelete
  8. dhiera~thanks dhiera.biasa2 je.huhu salam perkenalan juga! mari exchange link..

    plain jane~thanks izan.

    ReplyDelete
  9. kretip betul zimie ni...hehee..gd lux!

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum zimie. saya atikah dari subang jaya..
    saya tgh survey2 untuk dewan bg majlis perkahwinan tahun depan.dlm bulan 6..saya search tuk dewan kelana jaya tp xdpt n terlalu dlm blog u.then terbaca pasal yg xda contact..kene g sana n minta baru leh dpt..memandangkan awak mungkin ada tnya n maybe ada,boleh saya dptkan dari awak? saya cuma tau updated dr blog awak RM3800.itu termasuk meja kerusi x? n details awak ada? sya btul2 xdpt curi masa buat skrg..mohon bantu sikit boleh..maaf zimie menyusahkan..mana yg ada pon xper..

    ReplyDelete
  11. nana~thank you dear!:)

    annor~biasa jela annor.huhu last minute punya entry.

    mrs noc~ada email tak?kalau ada, boleh bagi tak?senang sikit.nanti saya terangkan.heh

    ReplyDelete
  12. zimie!! ira baru je bukak blog..takpe ke? pape pun Ira wish zimie all the best okies~

    ReplyDelete
  13. email : atikahnoc@ymail.com
    thanx zimie.

    ReplyDelete
  14. haaa zimieee.. first time i tgk org buat slideshow kat blog.. *jakun*... all d best dear!! hope u menang.. :D

    ReplyDelete
  15. ira~tenkiu2(haha punyala bz smpai skrg baru nk reply komen)

    mrs noc~ok cya at email.heh

    renee~haha ayo i pun jakun sebenarnya.1st time gak terpikir benda nih.heh thanks laling.

    ReplyDelete
  16. gudluck zimie.....tomorrow is the finalization day....hehe...

    ReplyDelete
  17. wahhh.patutlah menang veil cik lijah..siap ada slide presentation nih.heheh..
    anyway..salam perkenalan!

    ReplyDelete

Sila tinggalkan tapak kaki anda di sini(^^,)