Friday, October 28, 2011

Esok

Assalamualaikum lovelies B2B dan silent readers ;) 

 ***

Maafkan patik kerana jarang-jarang berada di sini. Kesibukan melanda kehidupan seharian. Ditambah kerja-kerja part time menambah wang saku sedang asyik berlaku ketika ini. Rezeki kahwin ;)

Esok, sabtu akan ke butik Readzul. Ehem. Happy sekali. Macam suka sangatttt tengok baju-baju dan design dekat butik dia haritu. RM2800 punya pakej pun pejam mato jela. Harap si Zul bagi diskaun lagi. Hahaha dalam mimpi boleh kot.

Pagi tadi dah SMS dengan si Zul. Alih2 dia pergi reply nombor lain. Jawapan dia "Ok boleh" So i assume itu adalah dia. Hahaha rasanya aku tak berSMS dengan orang lain. My instinct kuat mengatakan ia adalah Zul. Hahaha layan jela. Kalau dia tak boleh pun, nanti kitorang rempuh je butik tu. Macam 1st time pergi tula. Takde appointmnent takde janji, alih2 datang je. Kuakua.

Esok pukul 12 tepat dah tercongok kat butik tu. Bawak bonda, ayahanda dan seketul driver.

Yipeeeee yaya yipeee yipeee yaaa

4 comments:

  1. sukanya dia.
    designer yg bagus. mesti sgt cantik ni :)

    ReplyDelete
  2. discuss elok2..nanti update tau =)

    ReplyDelete
  3. fariza~kihkih eh sy rasa dh dpt kad awk td.itu awk kan?yg kad kalerful.cantek sgt!thanks ye:)

    fy~ok insyaallah dear:)

    dba~memang best.ok nanti akan ku review utk mu.ewahhh

    ReplyDelete

Sila tinggalkan tapak kaki anda di sini(^^,)