Tuesday, September 6, 2011

Majlis Pernikahan Ashraf Muslim dan Noor Dayana

Assalamualaikum lovelies B2B dan silent readers ;)

***

Suka tengok majlis nikah Ashraf Muslim. Ni antara gambar-gambar masa majlis pernikahan mereka di tanah suci kota Mekah. Memang berkat lah kalau dapat kahwin kat sana. Nak jugak! (*_*) 

Tak dapat nikah, dapat honeymoon jadi lah. Encik EF sila jangan tercekik.

Artis : Ashraf Muslim
Pasangan : Noor Dayana Hj Lokman
Nikah : 1 Syawal di Mekah
Resepsi : 17 September 2011 di Gombak
Bertandang : 24 September 2011 di Melaka International Trade Center, Melaka


 Gaya Pak Arab. Oh hansam nya.

Dayana pun sweet je. 




Sumber : Ohbulan dan Uncle Google

Tahniah banyak2 diucapkan kepada Ashraf Muslim dan Noor Dayana. Sejuk je mata memandang. Macam ni peminat pun sooka. Mesti doa yang baik-baik punya kan?  

(^_*)

 

10 comments:

  1. bertuahnya mereka, kan. bila la nak dpt peluang gini. sejuk je mata memandang..

    ReplyDelete
  2. betul2.. suka tengok diorang ni... sweet je.. ^_^

    ReplyDelete
  3. amy~sangat bertuah both of them kan:)

    hana~suka sgt ok.camni la boley jadikan idola.:)

    ReplyDelete
  4. bersederhana tp penuh keberkatan..hopefully mjls kte pun mcm tu kan zimie mncri keberkatan itu lbh penting..:-)

    ReplyDelete
  5. si hensem! suka tgk ashraf...hehe

    ReplyDelete
  6. alahaii .. jelesnya tgok mereka... :( but, anyway.. they r so sweet ... =)

    ReplyDelete

Sila tinggalkan tapak kaki anda di sini(^^,)