Wednesday, June 8, 2011

Countdown

Assalamualaikum lovelies B2B dan silent readers ;)

***

Countdown.

Ada lagi 4 hari sebelum majlis tiba. Tadi bonda bilang, bakal besan nya telefon. Meaning bakal mak mertuaku InsyaAllah ;) Beliau tanya tentang majlis Ahad ni. Apa lagi, kadar darahku berdegup kencang, halaju denyutan bertambah tinggi. Benar saya nervous!! Ok tarik nafas dalam2 hembus! Fuh fuh fuh!

Dah 2 hari ketinggalan menyambung kerja2 masukkan gula2, kerja2 DIY, kerja2 alam flora dalam bilik. Adoi. Semalam balik lewat malam. Harini begitu juga. Singgah ke HQ di Melaka. Sampai pun lewat malam. Balik2 tanya ayahanda tentang Dewan yang baru di buka di Kelana Jaya tu. Dewan Gemilang Yayasan Felda. RM27 sekepala. Kalau 1000pax mau dah RM27,000. (-_-') *asik bertukar dewan je.biasa la tu.masih dalam modus operandi memilih dewan.ngeh*

Ok tak mau pk ape dah. Kepala buntu. Jumaat ni nak cepat2 tengok dewan tu. Kalau ok, nak terus book je. Doakan semoga semuanya selamat ya.

Selamat mimpi indah malam ni.


p/s: Aku ingin bermimpikan bulan dan bintang.


17 comments:

  1. 4 hari lg ke majlis tunang awak yer.. :)

    Sy pulak klau xde pape aral lagi 4 minggu my engagement jugak.. harap semuanya dipermudahkan.. Amin..

    ReplyDelete
  2. zimie.... hana misses u sooooo much!!!! Lagi 4 hari ye? dah tak lama kan... ^_^

    ReplyDelete
  3. susah kan nk decide dewan.. huhu.. good luck zimie.. :)

    ReplyDelete
  4. Zimie...semoga semuanya lancar yek? Lagi 4 hari jek, weee. Excited tak? haha

    ReplyDelete
  5. mimis~haah dekat² dah tu.goodluck dear ;)

    nora~huhu thanks nora syg! neves²

    hana~miss me hana?hihi thanks dear.miss u 3!

    cikfm~haha memang susah!!tension tau.thanks doakan ye ;)

    rilla~waa takot!!ape tips eh rilla?hihi

    ReplyDelete
  6. hope smua berjalan lancar Ookkkk =]

    ReplyDelete
  7. hope semua akan ok ya dear! dap dup dap la yer? hehehe

    ReplyDelete
  8. dengar dengar nya enchek tukang gambar dah servey2 lokasi rumah anda :P

    ReplyDelete
  9. shura~thanks dear! ;)

    ina~insyaAlah. dap dip dup dalam hati ni.hihi

    payid~apekah???awal nye preparation beliau. ;p

    ReplyDelete
  10. zimie..lg empat ari..hehe..nanti cepat2 review tau...heeee

    ReplyDelete
  11. nida~alamak sogan tetiba nak review.haha ye gedik.

    ReplyDelete
  12. dupdapdupdap..
    4 hari mcm 4jam kak..hehe

    ReplyDelete
  13. wah nervousnyeee.all da best ya!

    ReplyDelete
  14. wanie~iskk kira plak dia.hihi ngade je wanie.

    noorae~memang nervous.hehe thanks dear.

    kina~tq dear!! ;)

    ReplyDelete
  15. good luck dear! lambat aku nie..hoho. eh, da dktlah nak tunang.neves tak?hee.. rileks2 tau!hee.posing2 tau!hee

    ReplyDelete

Sila tinggalkan tapak kaki anda di sini(^^,)