Sunday, May 8, 2011

Saya Sayang Mummy :')

Assalamualaikum, baa baa cak! lovelies B2B dan silent readers ;)

***
Entry pendek. Maaf terkeluar tajuk. Tapi takpe kan sekali sekala terkeluar tajuk? Asyik2 pasal Wedding/Engage Prep je. (cover2) . Nak ucapkan Selamat Hari Ibu kepada semua ibu-ibu di Malaysia, Brunei dan Singapore. Eceh dah macam AF punya ucapan. Ngeheh




To my mummy yang bernama Ramlah Mohamed, zimie nak ucapkan banyak2 sayang kepada mummy sebab menjaga dan membesarkan zimie selama ini. Walaupun zimie ni degil dan selalu kena marah, tapi zimie sayang kan mummy sangat2.(Saat ini air mata bergenang) Pagi tadi dah wish kat dalam kereta masa nak pergi sarapan sama2. Semoga mummy sihat sentiasa di dalam limpah kurniaan Nya. Amin. Lov u Mom! :*)

...dan hadiahkan ini kepada mummy ku.
Belikan semalam. A gift from us. (Padahal beli depan2 beliau. Siap tanya "Mom suka perfume ni kan?Ok zimie hadiahkan?" Senang tak? :P) Beli di Lovely Lace. Perfume Oil Diffuser with Reed Sticks. Ada macam2 perisa. Rose, Vanilla Orchard dan Cherry Blossom. Awww pasti wangi office Bonda nanti. Walaupun harganya mahal tapi tak terbayar jasa dan pengorbanan ibu kepada kami semua. Sobs sobs.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

...lastly
HAPPY MOTHER'S DAY MUMMY ! (^_*)



p/s: Siapa nama ibu anda semua? Jom share. Nama Bonda saya Ramlah Mohamed. ;)

p/s: Kejap lagi nak pergi Nilai. Tunggu apa hasilnya dalam entry terbaru. Ececece (^_^)

3 comments:

  1. Nama mak kita Hamidah Haji Jaafar...
    Alamak.. zimie pergi Nilai ke? baru je nak pesan serveykan mini mug.. =)

    ReplyDelete
  2. nama mak kita siti zaidah. hehe

    suka tgk gamba last tu zimie :)

    ReplyDelete
  3. hana~aisey hana,tak bgtau.hihi penatnya semalam.borong dah bunga2an.nak wat DIY hantaran.camne lah hasilnya.haha tunggu dan lihattttt ;)

    hidayati~hehe awww saya pun suka jugak.tu masa zaman muda remaja. ;P

    ReplyDelete

Sila tinggalkan tapak kaki anda di sini(^^,)