Wednesday, April 20, 2011

Wordless Wednesday juga

Harini nak main wordless2.

Serius kepeningan tahap gaban fikir pasal majlis tunang. (Hello? Tunang je pun. Bukan majlis kahwin) Grrrr

Nak tanya b2b semua, untuk majlis tunang u ols kan, siapa biasanya u ols ajak?

Of course saudara mara ada, keluarga belah lelaki. Macam mana dengan kawan rapat dengan anda? BFF (best friend foeva), rakan baik ke? U ols ajak tak? Perlu ke daku pening pasal ni? Macam ta worth je. Nguhuhu

Sebab kononnya nak buat kecil2an. Dalam 50pax je. Tak mahu ajak reramai. Bonda pula cakap "Tak payah ajak kawan2"

Tapi dalam sudut hati kecil ni "Nak ajak kawan2 baik, bff" Nguhuk3

Banyak kali tanya, dan banyak kali Bonda tetap memberi jawapan yang sama.

Persoalannya dalam tunang ni, perlu ke ajak kawan2?

(-_-")


15 comments:

  1. i tak bertunang tp aci x nk bg pendapat jugak??? ngeee~

    my bff tunang dulu, dia ajak jugak kwn2 rapat...kira yg betol2 rapat je la...ala bkn ramai pon, dlm 5 org gitu je...hehehe

    ReplyDelete
  2. nana memang tak aci.haha

    my bff tunang pon ajak i.takkan la i tunang, i tak ajak kan? mau tak kecil hati sahabat tu.

    p/s:TER'i' 'i' la pulak.hihi

    ReplyDelete
  3. hehe tanya ja lak..

    sama jugak ayat nyer... jemput yang rapat sahaja... masa ja tunang, kawan-kawan rapat semua tidak dapat datang... hanya sepupu sahaja meneman ja :(

    ikut budget kita jugak hehe

    ReplyDelete
  4. gtaw mak.. nak ajak member rapat2 je....pliss (gaya gedix2 sikit) hiks~

    ReplyDelete
  5. 2,2 kakak saya bertunang takde la pulak jemput kawan ke bff ke. sekarang memasing dah anak 2, alhamdulillah selamat :)

    terpulang lah kalau nk rase meriah, jemputlah. kalau mmg ada kapasiti pun tak salah kalau nk jemput :)

    ReplyDelete
  6. 50?haaa..tak kan jd 50.mst nt terlebih tu.mcm i dlu bajet kecik je..i just jemput kawan rapat je..malu la tunang nk ajak rmai.ustaz2 kata tunang takpe takyah heboh.kawin nnt takpa nk heboh2 haha

    ReplyDelete
  7. eija~yeah betul tu.budget paling penting! ikutkan hati, nak rahsiakan tunang ni daripada sahabat2.jahat betul.

    noorae~good idea noor.tapi tak pepasal bonda pelik.buang tebiat anak aku ni.haha

    en payid~tak kira nak jugak ajak!haha

    lisa~huwaaa takkan jadi 50?biar betul lisa.i pon terfikir ajak kawan rapat.takut mak tak kasi je.wish me luck k dalam memujuk bonda kesayangan! haha

    ReplyDelete
  8. alololo~..siannyer mak dier xkasi..xpela yang..kalo ikut dba, dba ikut ckp mak dba..dier mesti tau yang terbaik untuk kita:)

    t kita ckp la dgn kawan2 kita yang kita nk tunang tp xdpt nk ajak kawan2..

    just my 2 cents!:)

    ReplyDelete
  9. dba~huwaaa makin serba salah dibuatnye. sob3. dba syg, awk ni mesti anak yang baik kan?tak macam saya yang degil ini.

    ReplyDelete
  10. Rilla ajak 2 orang BFF jek. Yang lain semua pak cik, makcik dan sepupu.. Cakap la baik2 ngan mak, cakap nak jaga hati kawan

    ReplyDelete
  11. rilla~thanks dear.nanti esok kita cakap elok2 dekat mak.wish me luck ;)

    ReplyDelete
  12. tunang je..xpe kot xpanggil sumer..org pun ajk member 10org kot..

    ReplyDelete
  13. momo~betul tu.tak payah ramai2 kan?takut jadi majlis kawen plak nanti.haha

    ReplyDelete
  14. sy mse tunang,kunun2 ajak yg rapat sgt2 dlm 10 org..but end up yg dtg hny sorg..hihi..so,klu nak simpan diam2 xmau jmput pn ok..mmg ade yg lpas majlis ckp smpi hati xjemput..tp jawapan sy 'tunang ja pon..nak habaq mai kt suma,malu la ceq'..diorg phm..

    ReplyDelete
  15. kan??boleh je simpan diam2.dah terpikir ayat2 tu.sebab tunang je kan tak perlu hebahkan, kalau kahwin nak bagitau satu Malaysia pun boleh.hihi.

    hurm nanti tengok camna.kena discuss semula dengan ibubapa.thanks tau shida ;)

    ReplyDelete

Sila tinggalkan tapak kaki anda di sini(^^,)